Po tom, co jsme si na webu skladových vozů Ford forskladem.cz našli našeho šampióna, jsme se na něj po rychlém komunikaci s dealerem jeli podívat.
Jsme sice z Prahy, ale výlet do Třebíče se dá přežít. Dojeli jsme tak k dealerovi Ford Hlouch Motors a našli náš vybraný Transit.
První seznámení bylo nad naše očekávání, protože 2019 facelift je opravdu obrovským skokem kupředu. To ani ne v exteriéru, tam se ladilo jen trochu, snad jen příplatková světla zaujala, ale vevnitř, kde je konečně moderní centrální konzole s ovládáním infotainmentu a klimatizace. Konečně jsme se cítili jako v moderním autě.
Zkontrolovali jsme si, že vše je uvedeno tak, jak v inzerátu, a začali jsme řešit financování a dovýbavu. Problém u Transitu je jeho minimální konfigurovatelnost. Sice má ceník desítky položek, ale takový Sprinter nebo Crafter jich má stovky a jde vybrat každou blbost a hlavně, dovybavit to od výrobce, ne od nástavbáře.
Jediné prvky, co jsem byl teda schopný pořídit z příslušenství Ford, jsou koberečky, a zamřížování zadního okna. Se zabezpečením vozidla a zapřepážkováním nákladového prostoru jsem se musel obrátit na externí dodavatele.
Bylo tedy jasné, že při převzetí auto ještě nebude úplně tip top a následující měsíce a roky se postupně bude lehce vylepšovat. Ten základ je ale perfektní.
Během krátké doby jsme na dálku podepsali vyplnili několik formulářů, podepsali kupní smlouvu a zaplatili. Pak už jsme se vydali do Třebíče znovu, tentokrát pokoutně kombinací autobusů, abychom si auto převzali.
Jaká byla první jízda? O tom v příštím blogu.
Pingback: Vybírání dodávky a specifikace – MODRÝ VAN